Husk Bratsbergrennet på onsdag
Postet av Utleira IL - Ski den 1. feb 2015
Ikke glem å melde dere på Bratsbergrennet som er førstkommende onsdag.
Dette er et morsomt renn for G/J 11 år og eldre.
Stikkord: Klassisk, fellesstart
Påmelding: HER
Dette er et morsomt renn for G/J 11 år og eldre.
Stikkord: Klassisk, fellesstart
Påmelding: HER
Logg inn for å skrive en kommentar.