Trening 11/03
Postet av Fotball J15 den 8. mar 2016
Det blir innendørstrening i hallen fredag 11/03 kl 1700-1830.
Dette er siste trening før KvikCup.
Husk som vanlig drikkeflaske, leggskinn & riktig skotøy. Ferdig skiftet og klar til å starte kl 17 :)
Logg inn for å skrive en kommentar.