Trening i hallen søndag 3. januar kl. 1200
Postet av Fotball J15 den 1. jan 2016
Det blir trening i hallen på søndag kl. 1200 - 1330.
Ber om at alle møtere beredt med innesko, leggskinner og vannflaske.
Logg inn for å skrive en kommentar.
Postet av Fotball J15 den 1. jan 2016
Det blir trening i hallen på søndag kl. 1200 - 1330.
Ber om at alle møtere beredt med innesko, leggskinner og vannflaske.
Logg inn for å skrive en kommentar.