Kveldskos etter trening 26/10
Postet av Håndball J16 - 2003 den 18. okt 2015
Etter trening mandag 26/10 stiller Ingvild og Sylvia opp med litt kveldskos til jentene i vestibylen i hallen!
Kom gjerne å slå av en prat dere voksne også!
Kom gjerne å slå av en prat dere voksne også!
Logg inn for å skrive en kommentar.