Trening mandag 14.09 kl 18-19
Postet av Håndball G13 - 2006 den 12. sep 2015
Første trening for sesongen 2015/2016 blir førstkommende mandag 14.09 kl 18-19 i Utleirahallen.
Vel møtt!
Vel møtt!
Logg inn for å skrive en kommentar.