Ingen trening i vinterferien
Postet av Håndball G13 - 2006 den 15. feb 2015
Pga. vinterferien blir det ikke håndballtrening mandag 16. februar. Vi håper alle får en flott vinterferie.


Logg inn for å skrive en kommentar.