Shellcup 22. - 24. april 2016. INFORMASJON Oppdate


Tid


Når drar vi

Vi kjører felles fra Utleirahallen fredagen kl 1500. Vi kjører spillerne til skolen de skal bo på slik at de får pakket ut og spist, før vi drar videre til kveldens kamp som er i hallen rett ved skolen.


Hvor bor spillerne

Guttene og jentene (J02) skal bo på samme skole: Kristiansund videregående skole. Det er rett ved Bratthallen der alle måltider er. Øvrige lag som bor på skolen er Ranheim.

Vi har fått bekreftet at guttene og jentene får rom ved siden av hverandre.

Nils og Vidar bor med spillerne på skolen. Trine bor også på skolen sammen med jentene.


Ta med

Liggeunderlag (husk ev. pumpe) NB! Ikke dobbeltmadrasser

Sovepose ev. sengetøy (dyne, pute og laken)

Håndballbag med ball og drikkeflaske

Utleira overtrekksdress

Kampklær, knebeskyttere for de som bruker det

Joggesko (ute)

Innesko

Toalettsaker

Håndklær

Badebukse i tilfelle det blir tur i bassenget

Skifteklær

Varme klær, gjerne lue og votter

Lommepenger

Digitale duppedingser medbringes på eget ansvar


Gruppe- og sluttspill

Det er 2 grupper med 3 lag i hver i G13-klassen. Kampoppsettet for alle lag ligger her, og er som følger for oss:


Banene benevnt med B ligger i Bratthallen rett ved skolen der vi bor.

Baner benevnt A er i Atlanten idrettspark.

Baner benevnt N er i Nordvesthallen


Kart (også link):


Transport mellom hallene:

Lørdag spiller vi gruppespillkampene i Dahlehallen som ligger noen km unna skolen, og transport mellom organiserer vi vhja foreldre med biler.


Felles aktiviteter J02 og G02/03 - tidplan:

Vi har satt opp en felles tidplan for jentene og guttene, vi ønsker å ha mest mulig tid og aktiviteter felles. Tidplanen finner du her


Hvem deltar fra G02/03

Oversikt over hvem som er påmeldt, hvem som trenger skyss og fordeling av hotellrom finner dere her: (NB! Noe endring ang hotellrom, Camilla har oversikt her):



"GAMMEL INFO"


"Gammel" info: Vårens reisecup blir til Shellcup i Kristiansund :) Cupens hjemmeside finner du her med mer info. I tillegg har cupen egen facebookside


Vi kjøper turneringspass A som dekker følgende:
Cupdeltakelse, kveldsmat fredag, frokost lørdag/søndag, middag lørdag, pizza lørdag, middag søndag, transport fra skole til haller, vanndisco/discotek og Shell Cup 2016 t-skjorte. Og overnatting for guttene på skole

Deltakeravgift: A-passene koster 990 kr pr stk. Disse må betales av den enkelte. Videre er det påmeldingavgift for laget som lagskassa dekker.
Hotellomvernatting for foreldre: For de foreldre som skal være med, så har vi fått reservert 13 dobbeltrom på Comfort Hotel Fosna.

  • Hotellets hjemmeside.Faktisk det eneste hotellet somhaddeledigerom...!Rommenebetales ved ankomst.
    Reise til/fra Kristiansund: Vi ønsker at vi reiser samlet til/fra Kristiansund, og de guttene som "reiser alene" sitter på de bilene som kjører.
    Påmelding. I påmeldingsskjemaet registrerer vi spiller som skal være med, om foreldre skal være med og om de skal ha overnatting. Påmelding via denne linken. Påmeldingsfrist: 15. februar 2016, gjerne så raskt som mulig
    Deltakeravgift, kr 990, betales innen 15. mars 2016. Betales til lagets konto 4358.16.19023, merk innbetalingen med "Shellcup + spillerens navn"

  • Administratorer


    Kommentarer

    Du må logge inn for å poste i veggen.