Rubic medlemssystem

Postet av Pål Nøst den 6. Mai 2020

Hei alle sammen.

Spesielt lagledere og trenere bør kanskje ta en titt her. Det ble som de fleste kjenner til innført nytt medlemssystem i klubben ved nyttår, Rubic. Her vil all kommunikasjon med lagene, spillere, støtteapparat/lagledelse foregå fremover. Nå når det er litt mindre aktivitet enn normalt på håndball fronten anbefaler vi lagene å ta en ekstra titt her og sette seg inn i hvordan dette fungerer. Det som vi i styret synes er greitt er jo om alle tar en gjennomgang av lagene, spillerne og lagledelse og sørger for at navn, funksjon og kontaktinfo stemmer så godt det lar seg gjøre.

Kommer man over feil eller mangler, send en mail til styret så hjelper vi det beste vi kan.

Vil skryte av 5. div damer som har stålkontroll i systemet men samtlige aktive spillere samt justert de spillere som ikke lengre spiller til inaktiv. I tillegg har dem lagt inn en komplett oversikt over støtteapparatet/lagledelsen slik ALLE lag skal ha det. Dette innebærer følgende støttefunksjoner:

  • Trener(e)
  • Ass trener(e)
  • Lagleder(e)
  • Dugnadsansvarlig(e) / arrangementsansvarlig(e)

Dette forenkler klubbens dialog med lagene og vi er sikre på at info går til alle eller til aktuelle ressurser. Ta derfor en gjennomgang og trykk BEKREFT UTØVERE når ferdig. Innlogging til Rubic og lagsadministrasjon er her: www.lagetmitt.net. Vil gjøre oppmerksom på at trenere og lagledere skal være medlem av Utleira IL.

Tusen takk for at dere bidrar.

Mvh 

Styret i Utleira Håndball




Kommentarer

Logg inn for å skrive en kommentar.