Fin dag på Grønnes-stafetten.

Postet av Utleira IL - Ski den 22. jun 2015

Fin dag på Grønnes-stafetten. Vi hadde 4 utleira lag. 1 jentelag og 3 guttelag i klasse 8-10 år




Logg inn for å skrive en kommentar.