Fin dag på Grønnes-stafetten.
Postet av Utleira IL - Ski den 22. jun 2015
Fin dag på Grønnes-stafetten. Vi hadde 4 utleira lag. 1 jentelag og 3 guttelag i klasse 8-10 år


Logg inn for å skrive en kommentar.
Postet av Utleira IL - Ski den 22. jun 2015

Logg inn for å skrive en kommentar.